B.I.T.C.H. Vem? Jag? Nä inte alls...


> Anna

Vet du vad jag tror?! Den hemmautnämnda psykolog som jag är. Att du förde över dina aggressioner på ett annat objek än vad som egetnligen är den utlösande faktorn, bara för att du kan inte skälla ut det. O vet du vad jag mer tror?! Att det är super. Eller ja, det gör kanske inte den etniska telefonisten som numera inte kan gå tillbaka till sitt jobb för att hon mår dåligt. Men det är inte vårt fel. För det är så tydligt ett system fel. Hade det inte varit fel på systemet från början så hade du ju inte haft dessa känslor. Men allt detta vet du ju, för du är trots allt min husgud, som ska få ett jesusljus i julklapp!

2008-10-24 | 23:41:31

> Kontakta mig via: [[email protected]]


> Namn

> E:post [Visas ej]

> Blogg | Hemsida

> Skriv din kommentar:


> Spara dina uppgifter?

RSS 2.0