Lucky me


> Anna

GRATTIS! Men vad vann du?

2009-05-12 | 20:46:19
> Sandra

Jag vann en bok - Kajsa Ingemarssons nya (lite komiskt att vi pratade om henne tidigare idag)



Men vad man vinner är inte det väsentliga, bara det faktum ATT jag vann gör mig överlycklig!



Men du skulle hört mig på radion. Haha, ingen prestation att vara stolt över direkt.

2009-05-12 | 23:49:22
[ http://dagdrommeri.blogg.se/ ]
> Anna

Hur är det den radiokanalen har inte ett 30dagars lyssna igen arkiv? :-P



Å har hon kommit ut med en ny bok, ska kolla upp den! Gillade ju gula citroner.

2009-05-13 | 10:05:59
> Anna

Åh läste om den, inte för att jag är mycket för sådant men jag gillar hennes stil.

Men såg priset!

Det skulle inte vara så att jag kunde få låna din bok när du är färdig med den?

2009-05-13 | 10:33:46
> Anna

Förlåt för att jag bombaderar kommentatersfältet.

Men jag hittade boken som ebok! Perfekt! Jag ägnar dagen åt att läsa den!

2009-05-13 | 11:18:45
> Sandra

Shit vilken kommentarsbomb!



Tyvärr (eller tack gode gud) det finns inget 30-dagars arkiv.



E-bok, perfekt men jag hade aldrig orkat plöja igenom en hel bok via skärmen, annars hade du såklart fått låna den! Jag har hennes tre andra böcker, vill du låna? "På det fjärde ska det ske" - den är verkligen i stuk med citron-boken.



Vi kanske kan göra en svitch? Vill väldigt gärna låna Stig Larsson fortsättningarna!

2009-05-13 | 22:43:17
[ http://dagdrommeri.blogg.se/ ]
> Anna

Tack jag lånar gärna "lyckans hjul" om du har den, de andra har jag redan läst. :-)



Självfallet, jag tänkte på de andra stig larsson böckerna på bussen på väg till stan när vi skulle ses och störde mig på att jag glömde ta med dem.



Ebok är störigt, men bra om man bara "måste" boken. Nu har jag bara 50sidor kvar. Grymt bra bok. Fast det är inte utan det ger lite "skador" på en :-)

2009-05-14 | 11:24:13

> Kontakta mig via: [[email protected]]


> Namn

> E:post [Visas ej]

> Blogg | Hemsida

> Skriv din kommentar:


> Spara dina uppgifter?

RSS 2.0