Dagens fundering


> Anonym

Man kan inte bara deklarera en tårta sådär utan att säga vad det är för tårta. Du gör ju en matglad fantast galen av nyfikenhet och man måste ju bygga upp en idé först innan man får utvärderingen. Så INNEHÅLLHET tack!

2007-08-08 | 21:36:06
> Sandra

Haha, men jag vet inte så noga. Blåbär är det enda jag känner till att där ska vara på toppen. Sorry om jag gör dig besviken, men om jag inte har helt fel tror jag fakiskt "du" t o m har ätit av den på en viss persons födelsedagskallas. Men ja du vet, mitt minne...

2007-08-09 | 17:13:06
[ http://dagdrommeri.blogg.se ]
> Anonym

Men vilken födelsedag då?! Ohh säg inte så,jag minns inte. Ok men låt oss gå tillbaka, förra året maräng och lime tårta. Året innan hederlig sockerkakstårta, visst? året innan det fjärilstårta. Och året innan det den tårtan som jag "kom på" med rabarber och vaniljkräm. Säg mig vilket är jag åt Jans special.

2007-08-10 | 15:51:47
> Sandra

Du är inte klok!
Hur kan du komma ihåg MINA födelsedagar!?, själv minns jag enbart förra, men av helt andra skäl. Ditt minne är för mig ett mysterium..
Men tillbaka till tårtorna, ja du..det var kanske "före din tid" som jag bjöd på Janne. O säg för guds skull inte "hederlig sockerkaksårta" om den ena tårtan(vilket det förvisso var) men som jag slet och grät över pyntningen det året som blev långt ifrån vad jag tänk mig!

2007-08-16 | 00:57:14
[ http://dagdrommeri.blogg.se ]

> Kontakta mig via: [[email protected]]


> Namn

> E:post [Visas ej]

> Blogg | Hemsida

> Skriv din kommentar:


> Spara dina uppgifter?

RSS 2.0