Det går utför


> Anna

Haha, ja jag har undrat lite vad som tagit åt dig här. Kvalité Sandra, kvalité. ;-)
By the way, köpte present till en viss fröken idag. Så jäkla fel det blev, är totalt missnöjd men kan inte byta eller jo du kan och får mer än gärna göra det, inte jag för jag har inte tid + är för snål för att åka och göra det... Men vilken ångest. Förvarnar lite över det nu så du hinner förbereda dig på chocken.
Trevlig resa imorgon! O var försiktig med män, se inte för attraktiv ut. ;-)

2007-08-17 | 21:25:40
> Sandra

Japp, jag sa ju det. Men som sagt jag har märk det själv. Har nog snarare kört "kvantitet" istället för "kvalité". Skärpning utlovas.
O presenten, tror säkert det är kanon! Men eftersom du säger så sänks ju mina krav en aning, skönt för jag har alltid sådan ångest över att du fyller år först, för tekniskt sett har du ju alltid två dagar att ordna upp MIN present när du ser vad jag kör för standard på DIN present!
Tack, jag ska försöka att ha trevligt och får hoppas att jag inte stöter på "Tittapåmän" ;-). Men du vet, släkt och familj kan vara mycket påfrestande på nerverna.

2007-08-17 | 23:18:14
[ http://dagdrommeri.blogg.se ]

> Kontakta mig via: [[email protected]]


> Namn

> E:post [Visas ej]

> Blogg | Hemsida

> Skriv din kommentar:


> Spara dina uppgifter?

RSS 2.0