Julklappar år 2007


> Anna

Vad mkt fint du fått!

Jag är så nyfiken på vad som står på lappen som ligger inne i sparbössan, eller den har gått förbi dig?

2007-12-26 | 18:35:10
[ http://truthfullypersonal.blogspot.com/ ]
> Sandra

Lappen? Du menar den rullen som det satt ett gummiband runt? Varför tittade du inte själv?

Det var ju klisterlappar med olika text, som man satte på sparbössan, vad man ville ha den till. Semester, myskvällar, busspengar, körkort (haha)m.m. Jag valde såklart "drömmar".

Jag har blivit smått förälskad i den...

2007-12-26 | 22:12:40
[ http://dagdrommeri.blogg.se ]
> Anna

Va? Var det inte ngt roligare.. Det var tjejen i affären som sa att det fanns en lapp med roliga förslag på vad man kan spara till och sedan slog hon in det. Men jag gjorde en Sandra och bytte papper, men jag kunde/ville inte dra ut det från wellpappen för att det låg så bra i det.

2007-12-26 | 22:16:06

> Kontakta mig via: [[email protected]]


> Namn

> E:post [Visas ej]

> Blogg | Hemsida

> Skriv din kommentar:


> Spara dina uppgifter?

RSS 2.0