Fria tyglar o på egna ben


> Anna

"På egna ben" -du borde låna mitt smycke.. ;-)

(för jag har låtit göra ett med just den graveringen, ja tidigare i höstas då)

O ni kommer att klara det, ni har varandra!

2007-11-12 | 16:58:08
> Anna (ja förrgående)

Kom på att det låter som värsta "tacky" men det är M925-design så det är ritkigt stilrent och snyggt.

Sedan, jag kom på att du tycker säkert jag är knäpp. Men jag gjorde det som en restart, jag var så stolt över mig själv. O varje gång jag bär halsbandet, vilket är ofta så går jag lite rakare i ryggen och är nöjd över mig själv. Hur konstigt det än låter finner jag styrka i halsbandet.

Som sagt, man mår bra av det, så jag lånar ut det om du känner att du behöver uppmuntras.

2007-11-12 | 22:13:24

> Kontakta mig via: [[email protected]]


> Namn

> E:post [Visas ej]

> Blogg | Hemsida

> Skriv din kommentar:


> Spara dina uppgifter?

RSS 2.0