De kommer straffa mig
Jag gillar inte att köpa böcker över internet, framförallt inte kurslitteratur då jag oftast kommer på att jag behöver böckerna dagen efter och inte har tid att vänta på leveranstiden 3-5 dagar som i verkligheten är 10 dagar. Men sedan bokhandeln på campus lades ner fick jag nu senast beställa via internet.
Jag gjorde en beställning från Bokus och fick orderbekräftelse via mail och allt verkade vara frid och fröjd. När jag några dagar senare gick in för att kontrollera min beställning på deras sida fanns den inte med. Vad i helvete tänkte jag och skrev ett smått ilsket brev till kundtjänst där jag underförstått tyckte de var några riktiga klantarslen och genast skulle se till att lägga min bok på lådan.
Dagen efter låg boken i brevlådan och på mailen fanns svar från kundtjänst som berättade att boken redan skulle vara levererad och att min beställning fanns med under "mina sidor". Upptäckte då först att jag tydligen har råkat anmäla två konton på Bokus och helt sonika loggat in på fel konto för att kolla min beställning.
Hoppsan då, men de skrev i varje fall "MVH Bokus kundtjänst", men jag tror ändå att de i framtiden kommer straffa mig med ännu längre leveranstider.