Vad jag gör när jag har tråkigt


> Anna

Du måste berätta vilken färg det blev, vi har ett litet vad här, Johan och jag. Oddsen är vem som känner dig bäst, jag tror på Guld Johan på den Röda, så vem av oss har rätt? Vem tror sig känns dig bäst?

2008-01-24 | 20:44:54
> Sandra

Jag tackar för din expertis i frågan och jag får gratulera dig till att du vann vadslagningen! Det blev den i guld och det avgjordes när jag hittade en bild på den i utfällt-läge då den röda även hade röd knappsats, vilket såg lite billigt ut.

På ett sätt känns det ju faktiskt skönt att det trots allt var du istället för Johan som kände mig bäst! =)

2008-01-24 | 21:38:50
[ http://dagdrommeri.blogg.se ]

> Kontakta mig via: [[email protected]]


> Namn

> E:post [Visas ej]

> Blogg | Hemsida

> Skriv din kommentar:


> Spara dina uppgifter?

RSS 2.0