Efterlyses - möjlighet till torra fötter


> Anna

För att tjata på om den bästa (not) skorna.. Så gick mina i graven idag. Direkt ner i soptunnan. De tålde inte duggregn, jag var fuktig. Så nu var det nog!



Problemet är att man borde få prova skorna i regn innan man köper dem. Jag hörde på nyheterna eller läste jag det ngnstans (?) iaf att det var en affär i Sthm som sålde vinterjackor och som hade ett kallt rum som höll -3grader så att man fick prova jackorna i dess rätta miljö. Något som skoaffärer borde ta efter.

2008-11-04 | 21:20:58
> Ellas Inspiration

Hej!



Äntligen får jag en stund över att hälsa på och säga att det är verkligen jätteroligt att du är med och tävlar om grytvantarna!



Imorgon drar jag en lycklig vinnare...



Lycka till!



Kram Karin

2008-11-06 | 17:36:43
[ http://ellasinspiration.blogg.se/ ]

> Kontakta mig via: [[email protected]]


> Namn

> E:post [Visas ej]

> Blogg | Hemsida

> Skriv din kommentar:


> Spara dina uppgifter?

RSS 2.0