Vad föreställer bilden?


> Anna

Jaså! Jag trodde det läckte ut från skon.. Du vet vårt superduper par till skor (not) de läckte vitt ur vecken (där de är ihopsydda)när jag använde dem i ösregn. Lim måntro? Har det hänt dina skor också?



Men snö alltså, ja det är sjuk. Jag tycker att alla borde flytta till en avokadofarm och endast äta rå föda, det skulle göra susen för alla miljöproblem vi har ;-)

2008-10-30 | 19:11:14
> Sandra

Fradga kanske? Rabies? Hjälp! Nä mina skor har inte läckt ut något vitt, dock har de blivit passerade till skohyllan numera sedan de läckte in.



Men det stora problemet jag har just nu är att jag kom på att jag inte har ett enda par skor som står emot väta! Undra vad jag ska ha på fötterna i sådant här skitväder?



O du, jag visste att du skulle gilla det där med avokadofarmen. Kände på mig att det var något i din smak! Jag visste att jag skulle lyckas övertyga dig någon dag om hans stora briljans.







2008-10-30 | 22:24:05
[ http://dagdrommeri.blogg.se/ ]
> Anna

Fragma!! Nu kastar jag dem! De mest värdelösa skor som vandrat på den här jorden.



Gummistövlar kanske skulle vara ett alternativ?!



Ja, jag är en sucker för det flummiga, alternativa livet :-)

2008-11-01 | 11:01:09

> Kontakta mig via: [[email protected]]


> Namn

> E:post [Visas ej]

> Blogg | Hemsida

> Skriv din kommentar:


> Spara dina uppgifter?

RSS 2.0