Han ser ut som en karl, med en kropp som en karl...


> AA

Men herregud! Frida var ju fantastiskt. På allvar. Jag kom till att gilla henne. Speciellt när hon sjöng på skånska.

2009-03-07 | 11:41:45
> Sandra

Men herregud! Ah nä, Frida? Verkligen?



För mycket besserwisser över henne och så tyckte jag på ett sätt det var lite pinsamt för henne att vara i samma program som Jill Johnson som sjunger fantastiskt. Nä fy, jag retade mig på henne hela kvällen + att det såg ut som om hon hade rosa diskvantar på sig på långt håll.

2009-03-07 | 13:12:20
[ http://dagdrommeri.blogg.se/ ]
> AA

Men du vet att det inte handlar om sångkunskaper när jag bedömmer ;-) Jag går på allting annat. Jag tyckte inte hennes diskvantar var störiga, de var tuffa. Men däremot halsbandet var fult.



Jag har alltid haft svårt för Jill Johnsson för att hon sjöng "Kärleken är". Den låten var vi/jag sedan tvingade till att sjunga för en klasskamrat som slutade och jag hatade verkligen den människan. Det handlar alltså om accosiering. Jag gillade Frida för att hon tog för sig.

2009-03-07 | 13:43:18

> Kontakta mig via: [[email protected]]


> Namn

> E:post [Visas ej]

> Blogg | Hemsida

> Skriv din kommentar:


> Spara dina uppgifter?

RSS 2.0