Happy endings


> anna

Till och med min lärare i genusvetenskap, doktor tror jag att hon är, vilket fall, till och med hon tyckte om Avatar. Ja, varför krångla till det med fantasy: blåa gubbar -jisses!



Haha, Sandra i ett nötskal: hoppades på att Lilja 4-ever skulle sluta i en lycklig romantik :-)

2010-04-22 | 00:51:02
> Sandra

Du ska inte säga något!



Du hoppades också på att det skulle bli ett lyckligt slut i Lilja 4-ever, då när hon träffade den där killen som verkade så snäll, men som egentligen var det största svinet av dem alla.

2010-04-22 | 09:45:40
[ http://dagdrommeri.blogg.se/ ]
> anna

Nej, nej jag förnekar inte att även jag hoppades på det och jag kände mig personligen sviken av honom.

2010-04-22 | 10:07:13
> Karin

Tänk att ni tycker/har alltid tyckt att lilja 4ever var en dålig film (för visst tyckte ni det??) och så diskuterar ni den FORTFARANDE! Jag tror att ni gilla den innerst inne, alltså, det gjorde jag.



Men jag får också säga att eftersom sandra nu har ratat avatar, så tänker jag inte ens testa och se den. Tror inte den är ngt för mig helt enkelt, efter allt jag hört.

2010-04-22 | 17:11:58
> Sandra

Jag vet! Den har gjort avtryck i våra liv, så där lyckades han Moodysson. Men det är sant, jag uppskattar filmen och budskapet, första gången jag såg den förväntade jag mig inte det bara.



Sen att jag inte gillar Avatar behöver du inte se som en måttstock. Jag har lite svårt för "konstigheter" bara. Jag stoppar Sagan om Ringen-filmerna i samma kategori.

2010-04-22 | 23:06:27
[ http://dagdrommeri.blogg.se/ ]
> karin

just därför hoppar jag avatar, för sagan om ringen har jag oxå ratat. Jag försökte se ettan men efter 10minuter insåg jag att den där sagan om den där ringen inte var ngt för mig och stängde av..

2010-04-23 | 15:21:47
> Sandra

EXAKT samma sak gjorde jag! Kommer ni inte ihåg att jag sa att jag skulle vänta o se Ringen-filmerna tills de gick på Tv, och efter sådär fem år gick de på 4:an. Men som du, efter 10 min stängde jag av...

2010-04-23 | 17:33:09
[ http://dagdrommeri.blogg.se/ ]

> Kontakta mig via: [[email protected]]


> Namn

> E:post [Visas ej]

> Blogg | Hemsida

> Skriv din kommentar:


> Spara dina uppgifter?

RSS 2.0