Kalla det ett fynd


> Anna

Vad konstigt att de tog bort din kommentar! Varför?

2010-04-21 | 17:11:20
> Sandra

Troligen för att samma person som "lottar ut" lampan, även säljer den för ett värde av 1300kr!

2010-04-21 | 19:11:02
[ http://dagdrommeri.blogg.se/ ]
> Anonym

Först för att klargöra, ja för att man faktiskt aldrig vet med mig: jag har aldrig någonsin sett lampan tidigare & jag tycker den är skitful!



Så. För mig så tycker jag inte att den ser värd ut till att kosta 1300kr.



Så den som lottar ut den säljer även samma lampa. Hmm. Ja jag försår ju nu varför du blev struken. Men jag hade mailat personen bakom och frågat ändå varför din blev borttagen. Ja för att jag har tid till sådant och för jag hade varit irriterad.

2010-04-22 | 00:03:46
> Sandra

Jag blev jätteirriterad! Nä jag förstår inte hur man kan säga att den har ett värde av 1300kr, när det på "Bosses" var ett erbjudande på 59kr och ordinariepris 120kr! Mer rimligt, även om jag aldrig skulle vilja ha den.



Men kan du förstå att det ändå kliade i shoppingnerven när man ser en sådan sak! Hade den bara inte varit så ful så hade jag slagit till direkt.

2010-04-22 | 09:52:59
[ http://dagdrommeri.blogg.se/ ]
> Anna

Jag förstår vad du menar. Köp en för 59 och sälj den genom att sätta ut den på blocket el tradera och i annonsen länka till de hippa heminredningstidningarna som pratar om den. Alternativt gör en kommentar på den bloggen som tog bort din kommentar om att du säljer en lampa för 59kr plus frakt -bara för att jävlas lite :-)

2010-04-22 | 10:10:36
> isabella

Hej! Jag tycker inte att man ska kasta sten i glashus utan marknadsfakta!!

http://www.bubblemag.fr/mobilier-deco-enfant/2010/06/14/lampe-table-cave-ball-iloomi.html

http://www.filedanstachambre.com/lampe/lampe-de-bureau-et-chevet/206/iloomi-cave-ball-floor-black.html

Att "Bosses" och "Här får du mest för pengarna-varuhuset" hade så lågt pris är jag bitter över att få läsa så här i efterhand. Då hade jag själv köpt upp hela deras lager i stället för att köpa ifrån deras leverantör!! Låter helt otroligt i mina öron!! Med vänlig hälsning isa

2013-07-24 | 19:25:41

> Kontakta mig via: [[email protected]]


> Namn

> E:post [Visas ej]

> Blogg | Hemsida

> Skriv din kommentar:


> Spara dina uppgifter?

RSS 2.0