Känsliga läsare varnas


> anna

Säga vad man vill om mig, men jag tycker sådant är spännade. Japp, ge mig laver och maskar men inte blod :D Jag kommer fortfarande ihåg förra terminen jag pluggade (på universitetet) och en kursare satt och pratade om deras afrika trip och villka sjukdomar man kunde få, en med mask i benet var ju så spännande att jag gick hem och googlade om det.



Förresten tur jag fixade så jag kan se youtube klipp.

2010-01-27 | 21:23:40
> Sandra

Åh fy fan! Jag klöktes, det var nära frukosten kom upp igen om man säger som så...=)



Men som du säger, det är fascinerande så man kan inte sluta titta och jag har även letat upp flera klipp och tittat, klökts, och fascinerats. Men det kliar i hela kroppen på mig bara jag tänker på det!

2010-01-27 | 22:06:07
[ http://dagdrommeri.blogg.se/ ]
> Karin

först tyckte jag: att det var väl ingenting! Sen när dom drog ut den... Det gör ont i hela kroppen. Usch och fy. Jag ryser!!

2010-01-28 | 16:48:35
> Sandra

Ja men det var ju just det, när de drog ut den! Tjock, vit och supervidrig!

2010-01-28 | 22:52:25
[ http://dagdrommeri.blogg.se/ ]
> Karin

och STOR!

2010-01-29 | 14:31:31

> Kontakta mig via: [[email protected]]


> Namn

> E:post [Visas ej]

> Blogg | Hemsida

> Skriv din kommentar:


> Spara dina uppgifter?

RSS 2.0