Att rättfärdiga ett förälskelseinköp


> Anna

Du gjorde rätt! Skulle du inte köpt den så skulle du ångrat dig med all säkerhet. Förälskelse köp är sådana köp när man väl köpt dem inte ångrar. Du kommer säkert få plats med den i ditt framtida boende. :-)

2010-03-25 | 12:30:44
> Anna

Jag kanske ska nämna att jag köpte nyligen en affisch som jag blev förälskad i och som jag bara var tvungen att ha, den kunde inte gå mig förbi. Men jag har inte ngnstans att hänga den så den ligger fortfarande nerpackad och väntar på andra tider.



http://shop.textalk.se/se/article.php?id=2993&art=693595

2010-03-25 | 12:36:06
> Sandra

Ja förälskelse var ordet och nu är den hemma i min ägo och jag ångrar mig inte - även om jag fått kommentaren "Hur kunde den kosta så mycket?"



Åh, jag måste säga att jag blev lite smått förälskad i ditt inköp. Vilka ord. De träffade rakt...ja på det rätta stället...

2010-03-28 | 17:24:09
[ http://dagdrommeri.blogg.se/ ]

> Kontakta mig via: [[email protected]]


> Namn

> E:post [Visas ej]

> Blogg | Hemsida

> Skriv din kommentar:


> Spara dina uppgifter?

RSS 2.0