En armhävning mindre


> Anna

Haha! Men det är bra för om instruktören skulle bli sjuk kan ju alltid ngn annan rycka in av de tränanden! ;-) Nåväl, jag förstår, men är där ingen som skulle kunna säga till att det hade varit roligt med ngt nytt..

2011-03-29 | 19:13:37
> Sandra

Min koordinationsförmåga är numera på topp! Jo det har klagats, men jag vet inte, det är ju inte så lätt att säga till att passet är trist. Görs ju dock på ideell basis.



Men men. Jag har 2 gånger kvar på mitt terminskort och har hört ryktas om att hon ska vara ledig några gånger nu så då ska jag utnyttja dem. Sen ska jag inte lösa nytt förrän jag vet att Manboy-perioden är över.

2011-03-29 | 23:33:40
[ http://dagdrommeri.blogg.se/ ]

> Kontakta mig via: [[email protected]]


> Namn

> E:post [Visas ej]

> Blogg | Hemsida

> Skriv din kommentar:


> Spara dina uppgifter?

RSS 2.0