Hösstädning av tårkanalerna - check!


> Anna

Till och med jag grät till den filmen på fyran! Reagerade du också över att det är svårt att se Cameron Diaz som mamma? Hon kändes liksom så ung (kanske för att hon spelar flest sådana roller) Och jag zappade också över till det dokumentären om bröstcancer -men jag tyckte att den lättade liksom upp stämningen efter filmen - nog för att jag inte såg den slut!

2011-10-24 | 09:49:18
> Sandra

Håller med, hon passar faktiskt inte riktigt till rollen! Som du säger, kändes så ung, + att hon brukar var lite sådär "fnittrig" o sprattlig i alla andra roller.



Nä men det var eftertexterna du vet..."Hon avled i sitt hem den 8 januari..." Tungt.

2011-10-25 | 00:26:23
[ http://dagdrommeri.blogg.se/ ]

> Kontakta mig via: [[email protected]]


> Namn

> E:post [Visas ej]

> Blogg | Hemsida

> Skriv din kommentar:


> Spara dina uppgifter?

RSS 2.0