Söndagens "Happy-feeling-låt"


> Anonym

O jag såg också filmen. SÅ bra den var! O nu är detta utan ngt som helst irritation, ja så som din..
O hur bra musik var där inte i filmen, minns du introt, precis när filmen började, är det inte en svensk grupp. Men vad heter låten?

2007-10-14 | 10:56:59
> Sandra

Jag tyckte också den var hemskt bra, trots att jag var lite ironisk. Men jag har redan sett den en gång tidigare.

Hmm, den låten kan jag inte komma ihåg, men funderar dock på att skaffa filmen. Vill du låna den då?

2007-10-14 | 16:51:57
[ http://dagdrommeri.blogg.se ]
> Anna

Jaså, men inte på tv väl? Jag hade inte ens planerat att se den utan satt bara och zappade och fastnade liksom.

OM jag vill!!! Tycker defenetivt att du ska införskaffa den ;-)

2007-10-14 | 18:21:41
> Sandra

Jo den har gått på tv tidigare, eller det måste den ha gjort för hur har jag annars kunnat se den?

Kollade upp den på CDON, kostade 119kr, o jag blev sniken. Det ska ju vara REA, annars köper jag inga filmer.

2007-10-15 | 23:30:05
[ http://dagdrommeri.blogg.se ]

> Kontakta mig via: [[email protected]]


> Namn

> E:post [Visas ej]

> Blogg | Hemsida

> Skriv din kommentar:


> Spara dina uppgifter?

RSS 2.0