Söndagens "Happy-feeling-låt"


> Anna

Tänka sig, det var tider det. Idag skulle ingen världsartist någonsin göra något sådant, knappt Carola skulle våga. Ser ni, ingen i publiken tafsar speciellt mycket, idag så skulle de rycka och slita i kläderna i hopp om att få en tråd som de kan sälja på ebay.

O Sandra, du är inte den enda som blev störtkär, räkna in mig med!

Men snörningen a la gylfen är jag mycket allergisk till..

2008-01-20 | 18:28:33
> Sandra

Visst var det tider det! (pensionärerna talar)

Men jag vill minnas att jag tyckte det var konstigt redan då att ingen tafsade, de reste sig inte ens. Men det är klart, hade Ricky Martin skakat rumpan framför mig hade jag nog blivit förstelnad och suttit kvar!

Haha, angående gylfen! Tänkte jag skulle kommentera den, verkligen ingen höjdare! Men tänk, detta är ändå sex år sedan (något som ytterligare spär på min åldersnoja)

2008-01-20 | 19:10:28
[ http://dagdrommeri.blogg.se ]

> Kontakta mig via: [[email protected]]


> Namn

> E:post [Visas ej]

> Blogg | Hemsida

> Skriv din kommentar:


> Spara dina uppgifter?

RSS 2.0